25:E DECEMBER

God morgon och GOD JUL till de som inte har fått en julhälsning från mig ännu.
Juldagen i dag och det märks överallt att julafton har varit. Hela huset är nu fyllt med tomma leksakskartonger, presentpapper o snören. Hela vardagsrumsgålvet är fyllt med leksaker och kylskåpet är proppfullt med gårdagens julmat. Familjen har blivit minst 100 kilo tyngre och barnen har inte blivit ett dugg snällare.
 I dag ska vi inte göra någonting alls. Vi ska bara vara och jag ska hitta på fanstyg o terrorisera mannen med.
 Hoppas ni har det så bra och att ni har överlevt julbordet.

___________________

Bilder från morgonen i går när barnen fick öppna var sitt present.






























ps
hurrrrra jag lever. Men lagom som jag konstaterar det så kommer jag på att det nu blir ENNU VÄRRE
mellandags rea. Hur tror ni madam rea ser ut inför morgondagen. Hon sitter redan i bilen med väska mackor och allt. Väl förberedd inför årets STORA händelse MELLANDAGSREA.Hon har väntat sedan Maj. Nu ska det handlas julklappar tills nästa år mmmmmmmmmm.?????? Det är säkert jag ljuger inte. DET ÄR SYND OM MIG MYCKET SYND.


Mannen 
Daniel

åååh värsta goa julidyll!

Anki

Har man tid och ork så är det jättebra att handla julklapparna itid om inte annat spar man en massa pengar!

Hahhaahahahahhaha matlåda med sej, hahahaahahahaha

God fortsättning på er, hela familjen



Kram

Tess [Stylish Butterfly]

Så fina bilder.

Jennie

åh så söta bilder!

Anonym

söööta ungar :)



ååååh va glad jag blir :] superglad! kan jag få din mail för att skriva min adress? va kul!! :D

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

sweet blogg :>

biatch

SV: hoppas du haft en trevlig jul :)

Anonym

Ja stackars lilla Tomas det måste ju vara mest synd om dig i hela världen hehe!

Veronica

N I L M A

så fina bilder :D

it's fliz

nej men gud va söta! (:

sv; okej det har också haft, desamma

Bella

Gud vilka mysiga julbilder :) söta barn. Hoppas du fått en lika bra jul som det ser ut. kram

Pia

Härliga bilder på glada barn!! Men.. har ni ett hus inne i huset?! Det var intressant! :o)

Ha en fortsatt härlig julhelg!

thakock

Vad mysiga bilder! =D

Anonym

tack och detsamma till er.

allt bra idag? fått nå fina julklappar? fina bilder, kraam

K

Tacck detsamma! Riktigt juliga bilder ni lagt upp =) Önskar jag hade pengar till lite mellandagsrea jag med, fast jag hatar att trängas med massa folk så det är egentligen inte min grej.

Gun

Ni har haft det bra förstår jag. Det har vi också. Någon mellandagsrea blir det inte för mig i år och det känns bara skönt tycker jag. Jag orkar inte trängas i affärer just nu.

Malin

Hehe stackars mannen ;)

Erika

Hoppas du haft en bra dag :)

Ellis

Carmen Ly liknar hon i mamma mia tycker jag :D söt som få!

Josefine- mamma till Olivia

Åh, härliga bilder på söta tjejerna :)