27:E DECEMBER

God morgon till er. Tänk att Jessica somnade klockan ett i natt. Vem tror ni sitter mitt i mot mig vid matbordet, ser ut som en troll och gräver KAIIIVAR macka. Ja, hon har varit vaken redan två timmar. Hon måste vara det enda barnet i hela världen som inte såver mer än 6 timmar per natt. Någon som vill köpa henne ? Hon är billig just nu. På rea faktiskt.
  Jag har fortfarande min mamma här så jag fortsätter o vara elak och inte svara på så mycket kommentarer och läsa era underbara bloggar. Jag måste vara social. Men just nu måste jag börja muta mannen till IKEA. Tror ni jag kommer o lyckas ??





Anki

Vad tycker din mamma om reor?????



Kram

Kanske din man får någon som är på hans sida vad det gäller reor

Duracellmamman

Vilklen härlig Jul Ni har haft! Var helt underbara bilder från Er Julafton!! Mellandagsrean har vi helt hoppar i år, jag har helt enkelt inte orkat ge mig ut i julstressen;-)



Jag önskar Er en God Fortsättning!!



Varma Kramar!

♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Gör du säkert=)

GÖZDE;

Haha bra det :D

Hittade inget igår men har hittat massa fint idag :)

MyzaaN - Princess Pink

Tack för frågoran svaren kommer upp i morgon :) ha en bra dag kram<3

Martina

Jobbigt att ha henne vaken så mycket. Hoppas ni får en bra dag.

Sebbe

fin blogg du har =)

Petter-Nicklas

Jag köper henne gärna, behöver fylla ut utrymmet efter den ena eremitkräftan snart.. :)

Jessica

Nu är jag tillbaka igen!

Min dator har virus, men så fick jag en ny i julklapp som hämtades idag :)



Fina bilder från julen och hoppas du haft en bra jul!



Kram!

Gun

Jag tror du lyckades!

Jag förstår att du inte hinner kommentera så mycket nu. Det är samma sak för mig som också har besök av världens gulligaste Lilla Mu!

qb

Haft en bra jul då? :)

(¯`¬•» ★ B E L L S★

ja jo :D

planer för nyår ?