2:A DECEMBER

God morgon. I dag är ingen bra dag känner jag. Har ni någon gång sett Asta 85 ? Ja, då har ni sett mig. Omöjligt o komma ur sängen i dag. Tror jag har ont till o med i ögon bruna. Jag förstår bara inte vad jag har gjort. Det måste vara åldern. När kan man gå i pension ? Tror det är dags nu.
 När jag då hade bokserat mig ur sängen och gått till badrummet fick jag en skräckupplevelse. Jag såg ut som jag hade blivit slagen med stekpannan rätt i nyllet. Blir misstänksam nu. Håller mannen på o försöker o få ut mina försäkringspengar ? Jag tror jag fick ut 1,5 miljoner om jag blev handikappad.
Det känns faktiskt som jag har blivit både gammal o handikappad över natten.
 Slänger in en bild på mig idag så ni ser hur illa det är..




Nu ska jag kasta ut Carmen Ly och dränka mig i kaffe.

Petra

Vilken härlig blogg! Humor och realiteter, du fick mig att dra på smilbanden såhär på möra. Härliga ungar!



Och längre ner på sidan, jisses vad duktigt att ha adventspaket, till alla tre?! Hade jag aldrig orkat, och jag har EN pojk... han får en chokladkalender, thihi. Ha en finfin dag!

Janne

Vad butter du såg ut! Det blir nog bättre efter lite kaffe.



Är det stavningskontrollen i webbläsaren som inte funkar? Använder du Internet Explorer eller Firefox?

JENNY VENNBERG

& jag kan inte göra annat än att tacka så hjärtligt varje gång :)

sv.till Janne

sv. Tack för komplimangen. Jag har explorer

annsan_s

Tack! De kommer säkert till er oxå. Vilken rolig bild.

Kram

simone

sv: Håller med dig, jättefint att pyssla med hemma :D

Malle - Hockeyfru

ojoj folk har dödat för mindre:O haha men måste säga att you look hot;D

Anonym

Tack :):)



Hahahah den där bilden fick mina smajlband att dras upp åt öronen hahah!!!



Hoppas du har en bra dag!! kramar!

Ellis

Riktigt het är du Kadri, älskar pussmunnen! ;)