30:E DECEMBER

God morgon till er. Vaknade med ont i foten i dag. När jag då började titta vad som var fel så jag att lilltån var alldeles blå och gjorde jätte ont. Jag försökte ju komma på vad jag hade gjort. Jag ville så gärna skylla på mannen, men har var ju inte ens hemma i natt. Vilken otur för mig. efter noggrann fundering och en kopp kaffe kom jag på att när jag hade hämtat Tessy i natt slog jag ju min fot mot hennes säng. Hur kunde jag ha glömt det så mycket som jag svärde?

  Kom på just ny att imorgon är det nyårsafton och då fyller ju Tessy ett år. Vad fort tiden har gått. Min lilla bebis börjar ju bli stor tjej nu.  Några dagar sedan sa hon MAMMA. Om jag nu är helt ärlig sa hon något som liknade papa, men jag vill ju tro att hon vill ju egentligen säga mamma. Eller hur ?
 I morgon ska vi ha gäster på kvällen. Tror dock inte att vi går o tittar på fyrverkeriet i Kumla. Om barnen sover kommer jag inte väcka de så då får vi titta igenom fönstret.
 Vi ska i alla fall äta massa gått och plussa på med extrakilon. Om man har redan ätit upp sig 20 kg över jul kan man ju bara fortsätta. Banta kommer man ju göra efter döden vilken fall som helst. Tappar säkert 100 kg på en gång. Och efter man har `´bastat`` har man ju blivit aska o då väger man ju i princip ingenting.
 Usch vilken humör nu på morgonen. Det är bara för att jag är så bebis sjuk. Måste nog börja vänja mig att snart vill Tessy inte ha sin gamla mamma så mycket och Carmen Ly vill inte ens sova hemma för pojkvännens föräldrar är så mycket COOLARE. Jessica ska vi inte ens prata om för hon har alltid varit lite egen... 
 Nu blev det en tråkig o lång inlägg också. Egentligen ville jag ju bara säga god morgon till er. Så GOD MORGON !!
 




 
 
Anki

Gomorron till dej oxå



Kram

ABSSOLUTAARNELA

hur mår du idag? :)

Janne

Men det är ju helt naturligt att inte riktigt komma ihåg vad man har gjort mitt i natten. Då sover man ju. Och den smällen på tån fick du för att du slängde en av alla dina flaskor på golvet så mannen snubblade. Karma kallas det. ;D

Godmorgon roliga Kadri!

Anonym

Till janne

GUD HÖR BÖN

mannen

thakock

Haha, godmorgon!



Stackars din tå!

tarja

Fyller Tessy år på nyårsafton??? Vad häftigt! Tänk vilka fester hon kommer ha på sina födelsedagar när hon blir äldre :D

till Janne

SV. Karma ? vad är det för något ?