Janne

Jag känner verkligen med Carmen Ly och tycker ni gör helt rätt dom kämpar för henne och alla andra barn som har det jobbigt i skolan. All heder åt er!



Anonyma idioter är inget att bry sig om, dom visar bara en otrolig feghet som inte vågar stå för vad dom tycker. Folk som skriver skit anonymt tappar helt i förtroende och är absolut inget att ta på allvar. Personligen hade jag inte ens brytt mig om att svara dom men det är jag det.



Lycka till med ert kämpande!

Anki

Precis som jag skrev i mitt förra långa kommentar, tillslut vågar hon inte lita på vuxna! Gå ut i media, polisanmäl skolanoch fler föräldrar kommer att ansluta sej till er skara!



Jättekramar

Jessica

Va hemskt att en åttaåring ska behöva gå igenom sånthär! Jag fattar inte hur hon orkar, stackarn!

Styrkekramar till er!