5:E DECEMBER

Hej på er. Vilken härlig lördag. Jag har blivit sjuk. Jätte sjuk. Ont i halsen, feber, huvudvärk och ont i hela kroppen. Och att göra saker värre har jag fått min första mens efter jag har fått Tessy. Och att göra sakerna ännnu, ännu värre kommer jag o missa min loppis idag för jag har 39 graders feber. Förstår ni hur illa det är ? Hur ska jag överleva ?



Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
Em

Men stackars lilla dig! Nu måste Mannen ställa upp! Han tar med ett kamera-team till loppis med direktsänding hem till dig, sen säger du var du vill ha och inte, eller hur? Liiite för han ju ställa upp på. ;)



Krya på dig!

Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕

tack den är jätte mysig,

har du någon super mysig kofta? :)

thakock

Nawww stackare! Kan inte Mannen gå till loppisar för dej istället? ;)



sv: Jag blev fruktansvärt arg faktiskt. Man skriker inte till en åttaåring sådär. Inte så hon börjar gråta. Har hon något otalt så får hon ta det med er istället. Man ger sig inte på barn, där går faktiskt gränsen.

Hon är ju verkligen ingen bra lärare och borde få lärarlincensen indragen eller åtminstone bli prickad i systemet!

Pania

sv; tack så mkt :) jovars, sommar skulle sitta fint :P Usch för att vara sjuk. Krya på dig!

tarja

Krya på dig... du får väl handla dubbelt så mkt nästa helg på loppisarna... :D

MrsEmma

Hahahah jaha, ja då är jag med! :oD Vad tyckte ni om Idol då? Jag blev så glad när Calle fick stanna! =) Jag hoppas att du mår bättre snart!

it's fliz

sv; tack så mycket :)



krya på dig

Gun

Å fy vad jobbigt! Stackars dig! Du kan ju inte gå på loppis med hög feber! Krya på dig.

Anki

Krya på dej, det lät inte roligt med så hög feber redan så tididgt på morgonen



Kram

f

okej kul!

Ida

SVAR: Det fick jag, haha :D<3

andreakarolina

SV. det är spännande att en viss lärare känner sig träffad då du inte skrivit namn eller något annat avslöjande om det som har hänt för att man ska kunna veta vem det gäller. Det brukar ju betyda att man själv känner sig skyldig och att man gjort fel, eller hur?

Jag hoppas verkligen det löser sig för er. Inget barn ska behöva känna sig rädd för att gå till skolan och det hoppas jag att även carmen lys lärare håller med om. All styrka till er!!



Hoppas du mår bättre snart!! Jag ska också baka pepparkakor idag :) Mumsfilibabba!



Kramar

Simone

sV: Tack så mycket :D

LIENE

sv: detvar iaf Tove som åkte ut. Tror många inte röstade för att hon är så ung.

Karin (Albins mamma)

Ja jag älskar också svart-vita bilder, dom blir oftast så mycket finare!

Jossan

Sv: aa visst är det :P lite skönt att slippa skriva själv :) haha

Malin

Krya på dej....inget kul o va sjuk, nu får mannen och barnen ta hand om dig =)

Alexandra

s. hihi okej, jag är med sugen på julbord :)

phiie

tack :) , är du sjuk ? ::O:O