8:E DECEMBER

God morgon till er. Man skulle kunna säga att äntligen fredag, men så är ju inte fallet. Man vill väl inte att ni skulle tro att jag ljuger. Fredag är långt borta och vi får nöja oss med trista tisdagen. Och vad finns det bra med tisdagen då ? Att måndagen har redan varit och vi alla vet ju hur jobbiga måndagarna kan vara. Så det kanske inte är så fel med tisdagar trots allt.
 I dag kom tidningsartikkeln ut. Ska titta om det går o länka till den och sen göra det i andra bloggen. Jag kommer o ge lösenordet till de som har följt oss länge nu.
 
 I morse när jag tittade ut kom jag på att jag saknar faktiskt snö. Hade aldrig trott att jag skulle göra det, men saknar faktiskt riktig vinter just nu. För skulle det finnas snö skulle jag ta ut barnen och bygga en så fin slott så grannen skulle dö av avund. Vad då tror ni inte på mig ? OK grannen skulle kanske inte dö, men han skulle undra säkert vad jag höll på med.
 Men jag låvar kommer det snö ska jag bygga en snöslott. SCOUTS HONOR.


 

thakock

Haha, ett snö slott! =P Fräckt!

mina

Godmorgon gumman.Ja det hade inte varit helt fel med snö nu så man kan mysa till det mera..Ha nu en skön tisdag..

jilin^^

hihi ja jag mår bara bra, tackar! ^^ dudå? ;D

yes- kitty <33

Neah<3 MJ

Inte så mycket, skola och jobb sj då?

Janne

Och kommer det snö får du dokumentera ert byggande med bilder. Jag förväntar mig nåt liknande det som är på den stora bilden. ;D



Ha en bra dag!

Anki

Ja, det skulle lysa upp men lite snö ute, det är så grått/trist och deppigt ute



Kram

Charlotta

sv: Ja det lutar mest åt den faktiskt. :) Men ska ut med svärmor strax och kolla på lite andra soffor. :) Hoppas man hittar någon nu. :)

Bella

vad händer idag då? Ja det var super trevligt att åka till Stockholm :D

Isabel

Vilka häftiga snöskulpturer!

till Janne

sv. hahah det kan jag tro att du förväntar dig. Det ska bli en slott det låvar jag. Dock tror jag inte att en sån får plats på våran tomt.