ÄNTLIGEN LÖRDAG

 Sitter o äter massor med lördagsgodis just nu. Så skönt med lördag.




OBS !! Till de som inte förstår humor: Jag vet att det inte är lördag. Jag vet att det är inte hälosasamt o äta godis, men jag gör det ändå. Och förresten jag bantar ju mannen.
Amanda

Hej snälla gulliga rara du kan du kolla in min blogg

t a k a i ♥

svar:

hihi, jag vet :o

man hittar allt på youtube alltså D:

thakock

Jag äter chocklad! =P



sv: jo, det är fruktansvärt jobbigt. Men jag vet att det blir bättre om hon får vara själv.

simone

Fruktansvärt gott, jag skiter i veckodag, det är gott. Men bantar du verkligen?

MrsEmma

Ja, han är så söt lilla Sebbe! =) Min bästa kompis son! 3,5 barn!? men hur... ,5? =)

annsan_s

Ok! Så ni bor i Estland? De kan jag förstå, man vänjer sig alltid! Kram

Förvirrade Morsan

sv; ne, eldandet ger inte mycket resultat här heller tyvärr! okej att det är fint och mysigt med massa frost och blablabla, men jag har nog hellre sommar ;)



nja, så hemligt är det inte egentligen, bara deet att det finns vissa personer som inte behöver läsa allt ;D vill du ha lösen?

(¯`¬•» ★ B E L L S★

ad har du för dej ?

Neah <3 MJ

Uppsala :)