ÅTERVINNING

Jag har fått en fin present från mannen idag. Han har fått den i sin tur från sin chef.
Det här kallar jag återvinnin på hög nivå....



Jag borde ha sparat o gett det till svärmor i julklapp för att vara ännu mera miljövänlig. Men man kan ju inte göra allt bra för naturen en o samma dag...



ps.
Men äter gör hon med god aptit
mannen

Malin

Den chokladen hade jag inte tackat nej till :P



sv: Trist att han fick åka hem! Varför? Eller var det för era andra barns skull?

Daniel

När återvinning e som bäst



Nami!!!!

Em

Jag misstänker att mannen nallar!!! :D

yasmine modell och blivande mamma

tack nu ska jag vila kraaam

K

Jag vet!!! Och jag som inte dricker kaffe också=P



Hmm skulle också ha käkat på som ,bara den om jag haft den där framför mig :D Speciellt när man är trött, då kräver man ju socker! =D

thakock

Hhaha ja, det kallas återvinning det!

Smarrigt med chocklad! =D

tarja

Men GUD så gött det såg ut ...

Mandz

tack :) men ändrat nu iaf (:

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Jaa :)

L I N N E A

sv; ja..Dock är jag inte så bra på det:/

Usch vad gott med chokladfrossa! :D

simone

Underbara choklad alltså, momsigt :P

Gun

Det ser gott ut! Inte kan man ge bort sånt till svärmor:)