DEN SVENSKA JULMATEN

Vi har ätit svensk julmat idag.
Dagen började med frukost på Mc Donalds med världens vackraste barn.





Och dagen avslutades med riktig svensk julmiddag med TACOS..



I morgon ska vi äta estnisk julmat och då blir det pizza och kebab.
Tess [Stylish Butterfly]

Sv: Jag tror jag får en ny mobiltelefon. Han har frågat lite väl mycket om sådant haha. Får se imorgon =)



Jag håller tummarna för mig nu, vill ju så gärna ha halsbandet.



God jul!

Em

Hahaha! Jag skrattar åt maten, för jag skrattar inte åt barnen, de är JÄTTESÖTA! Egoina och jag skall äta norsk julmiddag, men vår dessert blir ingen jul-dessert, eller rättare sagt så är det vår egen juldessert. Den heter Gino och det är hallon, blåbär, banan och kiwi med massor av riven vit choklad på¨. Sen in i ugnen tills chokladen är gylden i färgen och en stor klick vaniljglass på det.. DET du!! :D

Mandz

Ja absolut :)



Ha de skön jul!

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Em

SV Det går hur bra som helst med frysta bär och sen gör jag det i var sin tallrik (som tål att stå i ugnen så klart ;D). Jag vet inte grader, jag sätter ugnen på fullt, sätter in tallrikarna på en gång och sen håller jag koll helt enkelt. När chokladen ser lagom ljusbrun ut tar jag ut de. Sen sätter jag de varma tallrikarna på middagstallrikar i och med att de är varma. Inte särskilt barnvänligt, men till barnen kan man ju lägga över det på andra tallrikar om man vill. Problemet är att det inte ser lika snyggt ut, men det är ju lika gott.

Maja

Taaacooos!

luckeboi

Binglottos uppesittarkväll ikväll? :)

Ellis

hahahahaha det är såååå svenskt det där!