DET MED OPPFOSTRAN

 Vi hade fått barnledigt 1 timme medans min mamma vaktade barnen och vad gjorde vi ? Ja, vi åkte till soptippen. I bilen började vi prata.

MANNEN: Jag måste banta. Jag ser ju ut som en elefant.
JAG: Nej,det gör du inte. Du ser ut som en dinosaurie, men jag älskar dig ändå.
MANNEN: Varför skäller du på mig då , när du älskar mig så?
JAG: Det kallas oppfostran.
MANNEN: Och hur tycker du det går ?
JAG: Inte så bra.
MANNEN: Och slutsatsen är ?
JAG: Att jag är en dålig mamma.
MANNEN. HAHAH. Jag menade att du skulle sluta o skälla på mig nu.
JAG: Aldrig i livet.


Några timmar senare fikar vi och mannen och min mamma börjar prata om mig när jag var liten(tydligen jätte jobbigt barn) och hur vi hade det. På något vis kom de in på barna oppfostran.

MAMMA: Det är svårt o oppfostra barn. Jag vet för jag har  oppfostrat två barn utan en man.
MANNEN: Tänk att jag oppfostrar tre barn utan en MAN och dessutom får jag oppfostra din dotter.
JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja visst är dem. Jag håller med dig ;)

Hoppas du får en fin fortsatt kväll :)

Sara

hehe så lite så:D Ja jag blir färdig till sommaren:D Känns skönt, ska studera vidare sen. Jag har haft de bra, har haft enormt mye o göra de sista månaderna de e därför som bloggen fått vila lite. Haha ja vi hade mye snö vid de tillfället nu e nästan allt borta igen=(

Malin

Sv. Haha, ja, visst är den charmig? ;)

Jag har tyckt att du varit lite tyst (på att kommentera) men det förklarar ju orsaken ;) hehe.

Gun

Hahahaha!! Ja det är svårt att uppfostra barn!



Tack för alla gulliga kommentarer!:)

Hedvig

Sv: Tack, det är mycket bättre nu efter ipren=)

Emmelist

nej men leksaker kan man alltid hitta en massa utav...å barnkläder kanske det finns gott om på rea? själv så var det ju panik inne på dam avdelningar. sånt klarar jag inte :P

Ellis

Haha mannen behöver munkavel! :D

Duracellmamman

asg



Vilken klockren kommentar från Din man!! Fick mig utan minsta gnuttas tvivel dagens/natten skratt!!



Varma kramar!