DIN FAVORIT JUL LÅT ?

Här har vi druckit glögg o ätit pepparkakor. Man känner sig riktigt varm inuti. Känns som julafton är nära nu. Jag ska kanske sätta upp en adventljustake till och med ?
 Kollade runt på youtube och hittade min favorit jullåt. Vet inte varför just den, men den låten har  följt med mig igenom åren. Många sköna julminnen som första julen i Sverige eller första julen som mamma. Man blir nästan tårögd här. Vilken tur att man har pepparkakor o trösta sig med.
 Har ni något jullåt som ni bara måste lyssna på runt jul annars känns inte julen den samma ?

yasmine modell & blivande mamma

ja verkligen allt bra med dig idag? jag är fortfarande sjuk kraaam

Ellis

Åh vad alla dricker glögg!! Vill också ha!

Li

Jag äskar jullåtar och har många favoriter en av dem är All i want for christmas is you med Mariah Carey!



Kram

Carolina

Svar: Jag har varit i Göteborg kanske 7-8 gånger innan, men aldrig på "semester". Så jag har ingen aning om vad man bör kolla in och så haha.

Sara

haha jag gillar den där "nu är det jul igen i både slott och koj,..." hehe. den sätter sig på hjärnan direkt ;)

Sara

sv: tackar, nu finns det två foton till i bloggen ifall du vill se ;)

Gun

Jag älskar glögg, men har ingen speciell favorit-jullåt. Det finns många fina.

I M A N E ♥

hhaha aa :D

haft en bra dag?:)

Erika

sv: Ja visst är dem koftorna superfina :D

Anki

Det finns många många fina julsånger



Kram

Isabel

Jag får nog också svara att det här är en av mina favorita julsånger :) den har liksom hängt med varje år och är lika bra, om inte bättre för varje år :)



Läste inläggen ovan, nice att kunna ha lördag mitt i veckan ju, sådan regel ska jag införa lite längre fram i graviditeten höhö