DUKTIGA JAG

Våra juldekorationer som jag har gjort själv. Vist är de fina ?
Nu förväntar jag ju så klart massor med bekräftelse om hur duktig jag är. Men det förstog ni nog.


Carolina

Hej hopp, sorry för sent svar. Nu är jag hemma från Göteborg och bilder ligger uppe på bloggen. Hoppas du haft en bra helg!?

Qb

jo min helg vart jätte bra!

Felicia

sv: allt bra idag? :D

Anki

Jättefina juldekorationer du har gjort, menar det oxå



Kram

t a k a i ♥

svar:

det tror jag att jag sa :D

photoshop cs4 :>

Julie

Hejhej! Ja min fÖrsta advent bestod av att flyga till Thailand sÅ hÄr Är jag. Haha, det Är sÅ rackarns varmt.. himmel vilka fina juldekorationer du hade gjort :) om man var sÅ hÄndig! ha det bra :)

MrsEmma

Haha, ja eller hur! Där fick han sig gubben! Ha mage att lämna in klagomål!! =) Hur har starten på din vecka varit?

simone

vad duktig du är! riktigt fina är dom :D

yasmine modell & blivande mamma

Ingen bebbe idag men han mår bra i magen vart på kontroll.

hehe. kraaaam från den blivnde toookiga hhehe.

thakock

Vad fina! =D Gör te mej med! =P

Emmii <3

Åh vad mysig blogg du har :)

Kramis

emma

vad söta, självklart är dom fina:) ja hade inte kunnat göra de bättre sj..kram

Ellis

Haha de var så fula att de blev söta! :D



Du är super duktig!



Ja du kan maila mig lösenordet på [email protected]

Em

Du är jätteduktig! Skitduktig! Helt fantastisk! :D

Helt ärligt, de är jättefina! Jag är inte alls duktigt på sånt så jag avundas de som kan.

f

tack :D

Janne

Duktig är du, bra gjorda är dom men att dom är fina var väl att ta i lite? ;)

till Janne

sv. men de är ju jätte söta.du är bara avundsjuk