EMIL VAR SNÄLL I JÄMFÖRELSE

Tro mig. Emils föräldrar hade det bra. Vi däremot har det inte så bra. Inte i dag i alla fall. Jessica är så full av bus så det rinner över både från ett o annat håll.
 Vi har ju fått översvämning i badrummet idag. Vad som har hänt kan ni ju undra. Ja, medans jag matade Tessy, knapt 5 minuter, kom Jessica på den lysande ideen o vattna toalettpapper i handfatet. Då har hon förmodligen ståppad papper i handfatet och låtit vattnet rinna på. Det tog ju stop och vattnet hade väl ingenstans o ta ivägen.
 Jag satt i vardagsrummet o ammade helt ovetande när hon plötsligt kom o klagade att hennes strumpa hade blivit plöt. Hon såg lite hjälplös ut och höll upp högra foten för den var plöt. Jag la Tessy på gålvet för att gå o titta varför hennes fot är plöt. Jessica spang då före o lede mig till badrummet och när jag då gick in i badrummet kände  jag hur foten blev blöt. När jag då tittade upp på handfatet såg jag hur det rann vatten överalt. jag tror jag har aldrig varit så snabb som nå o stänga av vattenkranet.Men  det var för sent och det fanns vatten presis överalt. Hela gålvet var fullt av vatten, alla handdukar var plöta, inne  i  badrumsskåpet var allt plöt .. precis allt var plöt överalt. Hur gick det så snabbt ? 
Då var det bara o börja tårka o städa. En stor del av smink blev förstörd och 3 fulla maskiner handdukar fick man tvätta. Ja då har Jessica sett till att jag fick motion idag med. Jag har en snäll dotter som ser till att ja inte blir alldeles för fet och vänjer mig med lugn o ro. Man kan ju bli lat annars.
 Själv var Jessica nöjd med sig själv och tyckte det var kanska roligt o titta hur mamma sprang o försökte rädda som kunde räddas o springa runt med tråppande handdukar....
Malin

Vilken liten busunge!! Hahaha....

Lena

ojoj, låter som du fick en jobbig dag.. ;P



och ja, jag gillar låtarna.. längtar lite tillbaka till afrika när jag hör dem.. ;)

Ellis

Hahahahaha Jessica vill man ju bara stoppa i en säck o ta hem! :D hahahaha helt underbar!

Ellis

sv: HAHA jamen vadå !! Med 10 kr kan man köpa 2 korvar på IKEA! Hur billigt som helst!



sv2: haha jamen.... brankåren släcker.. ELD.... hahaha

LIENE

sv: Kul att du tyckte det:D



aah nu förstår jag varför barn ställer till, dom ska ju rycka upp en så att man inte bli lat:D

Ellis

Haha skulle du inte posta henne?



Packa in henne i bubbelplast så jag har något o leka med sen ! :D

Emelie

TACK så mycket!!!

Ellis

haha där ser man!

Gun

Hahaha! Hon sätter er i arbete tydligen. Men det gör väl inget? Du har väl ändå inget att göra? ;D

thakock

Hhaha vilken unge! Bra man får veta sånt innan! Jag ska gömma allt vårt papper sen ;)

Josefine- mamma till Olivia

hehe vilken busunge :)