EN TUFF DAG

Hej på er. Hoppas ni har fått en underbar andra advent och att ni mår bra.
Vi har fått upp julgardinerna i alla fall. Kompisen har hjälpt mig o få upp de. Ni trodde väl inte att mannen fixade det ? 
 Resten av dagen har gått åt muquagin missbrukande och barnens jagande. Carmen Ly har varit lite orolig för morgondagen och vill inte alls gå till skolan.
 Jag får vara i skolan hela dagen imorgon o stötta Carmen Ly. Får se hur det kommer o gå med de två små. Men så är det när man inte har släkt i närheten som kan hoppa in o ta barnen. 
 Eftersom jag inte kommer o hinna o blogga imorgon på morgonen önskar jag en trevlig vecka till er och säger Gud morgon.
 Vi hörs när vi hörs och kanske hörs vi aldrig mer.


 


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

N I L M A

får hoppas att det går bra imorgon då!

carmen ly var lite speciellt namn. vad heter de andra? :D

Mandz

åh tack :)

Anonym

Ja usch ja! Jag föder hellre barn:p

Anki

Natti Natti



Kram

thakock

Hoppas allt går bra idag!

Qb

Haft en bra helg?

HelloNicki

God morgon babe :)



Hoppas du haft en underbar helg!

INESITA LEVER BARA LIVET

Fin blogg

MrsEmma

Men eller hur! Jag tycker han är så härlig! =)

simone

Haha jag trodde faktiskt att han skulle göra det åt dig ju :)