GÅRDAGENS PRESENTER

Mannen fick filmen The boat that rocked
Carmen Ly fick en halsband med tre hängen och Jessica fick likadana djur som Carmen Ly hade fått några dagar innan.

annsan_s

Godmorgon! Jag vet hur det känns. Jag somnade runt kl 2 och vaknade nu.



Kram

thakock

Nice!



sv: Det är bara ena handen. Jag tappar styrkan bara så kan fortfarande jobba men kan kanske inte alltid ta i lika mkt.



Ryggen är bra igen! =D

simone

sv: Jo, ellerhur.. gjorde fruktansvärt ont de första gångerna, bara man rörde sig en millimeter, måste ligga helst still :P Men sedan, efter en månad.. så somnade jag ^^

mina

Så skoj med presenter för varje dag..får du med det eller är det du som tycker det är skoj att ge nära? Ha nu en skön dag..kram

mina

Då är du som mig,,tycker om att ge presenter...kommer skämma bort min son sen...Ja det är så olika med känningar & sånt...

Miss Dramaqueen

Åh, har ni redan börjat med paket^^?

jilin^^

vad bra! ^^

Carolina

Tack haha :)



Åh, så gulligt halsband!!!

Ellis

Så ni har filmkväll varje kväll alltså? :P