GLAD PÅSK !!!

Jag var så himla sugen efter gudis. Eftersom mannen vägrade o åka till Kumla o handla(han förstår inte alls oss kvinnor, men sen vilken man gär det ?) fick jag leta o leta överalt i hela köket. Till slut hittade jag längst upp i en skåp påskgodis som barnen hade fått när de hade gått runt förra påsk. De var säkert 8-9 månader gamla och stenhårda men vad gör det. Godis är väl godis. Att jag nu har fått ont inte bara i halsen, men också i käken gör väl inget. Jag fick ju mina godis i alla fall. Undrar vad som gömmer mer i min skåp ? Blev sugen på lite pistatcia nötter faktiskt.. Vi åt ju de förra hösten... Undrar om det finns kvar några i skåpet ??

Anonym

mysig blogg! :) har du haft en bra helg sötnos? =)

karin

Hej!



Du har väl inte missat Bagerskans julkalender?

Fylld med recept, tävlingar och julpyssel...!



www.bagerskan.se



Kram Karin

GÖZDE;

Hehe visst är dom fina :)

Men är du säker på att du skrev in DIN ip nummer :D ?

a m a n d a n i l s s o n [ Den perfekta fotobloggen ]

Söt liten kyckling :)

caroline anette

svar - okejokej :)

f

hehe okej :p

thakock

Haha man tar vad man har! =P

Anonym

Malin

Håller med dig..godis är godis..och är man sugen så är man...=)

Ellis

Haha men fyyy Kadri , ditt hus måste storstädas! fort också!