GRATTIS TESSY 1 ÅR !!!!

I dag har dagen kommit när min ``kinesiska pojke`` fyller ett år. Ja självaste nyårsafton är den lilla busungen född. Vissa har ingen tålamod alls. hon kunde inte vänta och 16.21 på nyårsafton kom hon till den här världden för att se  sina så kallade föräldrar och bestämma om vi är något o ha. Tydligen duger vi   för hon har stannat kvar hos oss.
 Nu när hon har fyllt ett år o blivit stor tjej klarar hon av massa livsviktiga saker som att peta näsa, hicka och krypa.  Stora tjejen det.
 Usch vad fort tiden går i människovärlden. snart fyller carmen Ly 9 år och Jessica tre. Och jag då ? Jag kommer sitta här ensam och klappa katten. Jag är helt övertygad att jag kommer o bli en av de läskiga gamla tanter som har 50 katter och äter själv kattmat.
 Jag ska fixa en fin tårta till tessy i dag och sen ska vi ha gäster. Just nu ligger födelsedagsbarnet under matbordet och slickar rent gålvet. Vad mera kan en ett åring önska...


TESSY BARA NÅGON MINUT GAMMAL. PÅ NATTEN SATT VI TVÅ OCH TITTADE UT IGENOM FÖNSTRET PÅ HENNES FÖRSTA FYRVÄRKERI.
 



TESSY EN VECKA SEDAN



ps
Grattis mitt lilla stjärnskott-Är det nått vi är bra på så är det att göra söta barn
mannen
Förvirrade Morsan

grattis Tessy! =)

andreakarolina

GRATTIS tessy!!! Kan inte annat än hålla med mannen :)



Gott nytt år och mysig födelsedagsfirande till er! Puss

thakock

Godmorgon du söta! =P



Grattis tessy!



Hoppas ni får trevligt ikväll!

tarja

Grattis till lilla Tessy! Och Gott nytt år till er andra i familjen!

SV: Knalleland är ett stort shoppingcenter i Borås. Massa roliga affärer :D Tur är så är jag inte där så jätteofta...

Martina

Grattis lilla sötnos:)



SV: jag är en som som tycker att julklappar inte är allt utan umgänget:) men sen blir de mkt när man knappt träffar svärföräldrarna då de bor 40 mil ifrån oss så de blir mkt...



Gott nytt år på er:)

Erika

sv: Eller hur :)



gott nytt år :D

Erika

sv: Eller hur :)



gott nytt år :D

Tess · Stylish Butterfly

GRATTIS och GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!

Sebbe

sv: tack för din medverkan , ikväll presenteras finalisterna =)

kramar!

Gabriella(bella)

ni har väldigt vackra barn

Carolina

TACK för rösten :) Åh, så söt hon är!!!



Tittar inom en snabbis i sminkstressen och önskar ett GOTT NYTT ÅR ♥

Qb

gott nytt år på dig

Isabel

Åh, grattis grattis till henne =)

GOTT NYTT!

Jessica

Grattis stora tjejen! :)

Och såklart ett gott nytt år till er allihopa!! (:



Ellis

Sötaste jag sett!!!!!! Helt bedårande! Grattis till lilltjejen!



GOTT NYTT ÅR!



jag stannar!!! :D Blir du glad då?

L I N N E A

Grattis till sötjtjejen!

Ha en bra nyårsafton!:)

ja det kan man nog säga!

♥ HelloNicki

Heej söta du! Jag ser att eran klocka börjar närma sig 12 och här är det fortfarande förmiddag och därför så vill jag redan nu passa på och önska dig ett gott nytt år!



In med det nya och ut med det gamla!

Hoppas år 2010 blir ett super bra år för dig sötnos!



Puss och kram / Nicki

Gun

Så söt hon är! Grattis Tessy!



Gott Nytt År till er allihopa!:D

Josefine- mamma till Olivia

Tack så mycket kadri, Gott nytt år!



Grattis till sötaste tessy, tänk vad det händer mycket på ett enda år! :)

Malin

Grattis i efterskott till Tessy!!

Snart (den 11/1) är min lillekilles tur att fylla 1år =)