HELGENS LOPPISFYND 2

Toppar o bodys, 5 KR STYCK



Byxor, H & M, 10 KR



Lucyalinne, 10 KR



Top, LINDEX, 5 KR
Top, NIKE, 5KR



Väst, H & M , 10 KR
Jacka, CUBUS, 10 KR
Stövlar, 10 KR



Helt ny gosedjur, 10 KR
Klossar, 20 KR



Skrivblock ca 70 stycken, 30 KR för alla
Andra pennor o post-it, 10 KR PAKET

Qb

två timmar stod de :P

mina

Ännumera fina inköp :) Skoj med läsning..Har 2 fula korgar som väntar på mig..kommer inte ha tid för det sen den första tiden..Vad ska du göra i helgen?

simone

Det kallar jag bra shopping! :D

emma

hej du! min gamla blogg e förstörd, nånting hände, så jag har ny bloggadress nu och det är www.trollbollsmamma.blogg.se



min gamla blogg var www.lillemspems.blogg.se



kram/Emma

mina

Ja man får allt se hur livet kommer se ut sen när lillen är hos oss..ska bli så underbart när han väl bestämmer sig att titta ut..Nu är det masa liv där inne :) underbart att känna...Låter som en skön helg för din del.kram kram

Anki

Den loppisen skulle jag gärna vilja vara på



Kram

jilin^^

hihi tackar!! ^^

vilka söta saker du har köpt! :D