HM EN ÄLSKARINNA KANSKE ?

En DHL bil körde fram och jag blev så klart nyfiken. Jag har ju inte beställt någonting. Har någon skickat en brevbomb till mig ? Vad spännande.
Kvinnan som levererade paketet kom med en stor grå paket. Jag var full av förväntan och vad besviken jag blev när det visade sig att paketet var till mannen.
 Hm ? Vad finns där inne ? Bildelar ? Något gott till mig ? Elller är det hans älskarinna som gömmer sig där inne  ? Det är väl bara inte Merilyn som kan gömma sig i paketen. 
Oj vad jag vill öppna paketet...

Em

Jag tycker du skall öppna det! Om Mannen inte gillar läget så kan du ju bara säga att ifall det var en bomb så ville du offra dig för hans skull? ;D

MrsEmma

ja, han hade en och annan poäng den mannen! Men oj, vilket lyx! =) Wisteria Lane?

Elin :)

Nu har du chansen att bli länkad i min blogg! Kolla in den och läs mer :)

Emma

ja de får vi hoppas... hehe , undrar va som finns i paketet då:P