J***A KÄRRINGAR

Här skulle jag kunna lägga i rad tusentals svårdomar och ännu fler svårdomar, men nu tänker jag inte göra det. I stället ska jag gå till skolan och reda ut det.

thakock

oj då! =P



sv:jag har svagar leder tydligen därför kan sådant hända =P

annsan_s

Jösses amanda!



Jag ska snart iväg och jobba kväll!



Kram

MrsEmma

Nä precis men ändå en rätt rolig grej! Men det blir ju knivigt sedan när "mamma, varför skaffade ni mig?" =) Ja bion står förhoppningsvis kvar och sedan kommer den ju på den geniala uppfinningen DVDskiva! =) Hur många barn har ni?

Emmaaa

Det är det :).

Neah <3 MJ

I love it!<3

STOCKLYN

hah tackar vännen:)

(¯`¬•» ★ B E L L S★

jag vet :D det är skit gott med fruktsallad.

allt bra idag ?

ANki

Vad händer???



Kram

jilin^^

moshi moshi!

vill du veta vad kawaii betyder elr vad de kanske står för...? jag har lyckats skriva ett litet inlägg om just ordet Kawaii och dess inebörd, så skulle bli jääätte glad om du skulle vilja kika in och kolla lite ;D

tackar ifh!^^ <3

// massa kramar jilin <3