JULCANCERFOND

Jag ska berätta hur jag fick kramp i kindmusklerna idag.....

Vi satt o fikade efter maten. Hela familjen+ mormor. Carmen Ly berättar då att hon vill gå o handla julklappar till oss imorgon med pengar hon tjänade när hon sålde jultidningar.

CARMEN LY: Skulle jag ha sålt panda tidningar hade jag tjänat mycket mera. De hjälper o skicka pengarna till JULCANCERFONDEN.
JAG: Va ?? JULCANCERFONDEN ????  Hahaha...............
CARMEN LY: Ja, de hjälper RÄDDA JULEN och då känar man massa pengar.
JAG: HAAAHHAHAH...men sluta nu... jag dör snart ...hahahah jag får ont i kinderna
CARMEN LY: Vill du inte skicka pengar till JULCANCERFONDEN ?
JAG: Nej, jag skickar de till PÅSKCANCERFONDEN i stället.

Em

Hahahaha! Det är en speciell form av cancer man får när det är jul! Hahahaha! Vad kul!

thakock

Hahaha! ;D

Anki

Carmen Ly vände allt bak och fram, gullig hon är! Javisst var det roligt, jag skattar jag oxå



Kram

Emmelist

vad roligt att ni vill vara med :D allt bra denna kväll då+

Gun

Hahahaha, vad gullig hon är!:D

Jag förstår att du får kramp i kinderna.

Ellis

Hahaha julcancern består av tomteskägg och röda kläder hahahaha

(¯`¬•» ★ B E L L S★

jag lever för reggae ! :)