JULKLAPPEN TILL MANNEN

Har hittat den perfekta julklappen till mannen. Kan han ha sån tur så att jag köper den till honom ? Vad tror ni ? Visst skulle han vilja ha en egen mankini ?

Vill du också göra din man glad kan du köpa den HÄR. 


Jennie

haha attans! jag borde ha köpt den till pojkvännen nu innan vi åker utomlands ;D



svar: Vi ska till egypetn :)

♥ MeDinA ♥

har du haft en bra onsdag? :D

Ellis

Hahahaha blääääää skulle få ångest av att se den på min man! :O



Sv: jaaaa jag jobbade ! :D

ABSSOLUTAARNELA

tack! :)

va händer denna torsdagen? ;)

Malin

HAHA min man har faktiskt en sån! HAHAH! Dock fick han den inte utav mig utan av en kompis när han fyllde 26 :P



sv: Ja det är inte helt lätt att bara byta säng sådär. Inatt vaknade hon halv 2 och skulle inte somna om fören halv 4..inte skönt..

Mankini

Mankini är bästa julklappen!