MÄN VILL HA JÄMSTÄLLHET

Mannen o pizzabagaren har pratat i hop sig. De har blivit upprörda över dessa bilder.
De kräven JÄMSTÄLLHET  och egen kontokort. Jag vill ju inte bli anmäld till JÄMO så nu ska vi ha det jämställt.


LIENE

Tack:)



haha bra bild ju!

yasmine modell & blivande mamma

jaa det är ju vanligt får bara vänta o stå ut hehe.

snart är ju lill prinsen här.

men tänk om jag blir igångsatt den 22dec då e jag ju kvar på bb på julafton haha. neeeej . haha kraaam

Gun

Hahahaha! Det är ju ändå du som bestämmer;D

julie

Okeeeej, haha nej det är jätte fint här! Men lite orolig är man varje dag över tsunamis. Fast flygresan hit var inge vidare.. 11h tog det. Trångt och det går itne att sova. uschanimejen. Tur att det är 2 veckor jag ska vara här annars hade det inte varit värt det ;D men du verkar väl ha det ganska bra hemma i sverige ändå? Har det kommit någon snö ännu? ha det bra!

Sara

sv: jadu det undrar jag med hehe. kanske att Karin såg mitt inlägg och tyckte att det passade bra :)



Haft en bra dag då?

MrsEmma

Nej det är ju en hel vetenskap! Jag jobbar med administration/redovisning på ett telecombolag. =) Vad gör du?

f

detsamma!

Bella

Visst är låten bra? Jag håller med :) den är grym! vad händer idag då? :D

I M A N E ♥

hoppas du har haft en lika bra dag som jag

kram:)