MANNEN OCH JAG- BANANER

Vi är på Marieberg och ska gå o handla på COOP. vänsterprassla en gång i månaden räcker tycker jag. Carmen Ly har 40 kr som hon vill köpa julklapp till mormor för.

CARMEN LY: Kan man betala med pengar på COOP ?
MANNEN: Nej, faktiskt bara med bananer.
JAG:..................... HAHAHAHA
MANNEN: Det tog en stund. Har hissen frusit fast ?
JAG: Nej, inte alls. Den har ju aldrig gått upp.
MANNEN: Jag vet. Jag försökte bara vara snäll. Det är ju lördag trots allt.


Em

Usch! Mannen är dum med dig, släpp inte till nästa vecka!! :D

Sen skall du ge dig själv bra självkänsla och självförtroende i julklapp, det handlar om att tänka rätt. Korrigera dig själv i tanken när du kommer på att du tänker negativt om dig själv. När du står framför spegeln så leta efter de sakerna du tycker är snygga eller kvinnliga och skit i det andra, det gör nämligen både mannen och alla andra. Alla uppskattar vi det fina. Betrakta dig själv som om du är en kvinna som passerar på gatan. Visst ser du enbart hur snygg hon är? Din man vill uppskatta dig ännu mer om även du älskar dig! Män tycker självsäkerhet är sexigt!



Mannen: Eller hur? :D

Em

Sv: Klart mannen är dum med dig när han samtycker i att hissen inte går enda upp! Ge han på flabben, vet jag! ;D (Okej, smek han lite försiktigt över kinden istället.. :D)

Janne

Mannen: Har hon förtjänat att du ska vara så snäll mot henne? ;D



Em: Även om jag inte är den aktuella mannen så svarar jag. Ja!

Elin :)

Tack så mycket! :D

Petter-Nicklas

Bananer.. Menar han att du ska betala in natura alltså?



Hmm.. Snacka om att spika sig själv i tummen.

Förvirrade Morsan

sv; men fy, har ni ingen värme på? jag håller på att frysa ihjäl och vi har iallafall 15 grader ;)

GÖZDE;

Åh ja !:)

N I L M A

haha vänsterprassla.. vart brukar ni handla?



sv: näe, det är ingen fara alls tycker jag.

Ellis

Haha ser du? JAG VILL INTE HA MANNEN!!

till Janne

sv. då är jag mest osexigaste personen i hela världen.