MANNEN OCH JAG- BILLIGT MED 62 000

MANNEN  tittar runt på blocket..

MANNEN: Jag ska kanske köpa en tv spel. Vad tycker du ?
JAG: Ja vist köp du.
MANNEN: Hittade en här för 62 000.
CARMEN LY: Är det på REA?
MANNEN: Ja vist.
CARMEN LY: Vad billigt.
MANNEN: OK då köper jag två.
JAG: Finns det inga skor för 50 000 där ?
MANNEN: Ja vist jag har redan köpt de.
thakock

Billigt ju! ;D

Em

Hahaha! Ni får gärna köpa ett par skor av samma sort till mig, jag kan betala portot själv. :D

N I L M A

om det vore så väl ;)

E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Fin blogg :)

Martina

hahaha lite dyrt;P



hoppas allt är bra!

pelle

Ujujuj, kanonpriser när de är som bäst? ;D

Emmelist

tack :D

it's fliz

sv; vilka då? på bilden eller, isf så är det jag och min kusin :p

Madde

Hej :)



Hur mår du idag?



Kram /M

thakock

sv:haha, men det är skönt att slippa snön... Det bara ställer till problem ändå =P

L I N N E A

tack!:)

Billigt med 62 000 ?!;O