MANNEN OCH JAG- SHAMPOO

Mannen och jag duschar tillsammans. När man är fattig behöver man spara pengar och då får man duscha ihop.

MANNEN morrar: Måste du ha så många flaskor här ? Jag får inte plats i duschen.
JAG: Vad då mycket ? Det är bara lite balsam och shampoo.
MANNEN räknar: Det är ju 10 flaskor här. Hur många behöver man för att tvätta håret ??
JAG: Du  är naturligt vacker så du behöver inte så många olika flaskor.  Jag däremot måste ju ha allt det här för att vara fin för dig.
MANNEN: Men du är ju gift.
JAG: Hörde du inte att jag sa att du var naturligt vacker ?
MANNEN: Ja då, men det är fortfarande 10 flaskor här.
JAG tar ut en flaska o lägger den på badrumsgolvet: Nöjd nu ?
MANNEN skrattar o skakar på huvudet: Ja då älskling.Undrar du inte ibland varför jag står ut med dig ?
JAG: Nej.

När mannen har dushat klart går han ur duschen och görjar skrika. Han hade snubblat på schampoflaskan jag hade lagt på gålvet. Vissa blir straffade genast.
Janne

Jamen VARFÖR har ni så många flaskor? Det borde ju räcka med en schampoflaska, en balsamflaska och en duschtvål. Det är tre flaskor. Vad är alla dom andra för nåt?

till Janne

sv. men Janne det märks att du är inte gift.

Det är två olika shampoo flaskor och 2 olika balsam flaskor. Mannen vägrar o använda dyrt shampoo och då menar jag shampoo som kostar 20 kronor. En peeling för kroppen, en dusckräm, en peeling för fötter, en duskräm som luktar extra gott, en skum när man ska raka sig så att man inte ser ut som en rysk brottare och sen en hemlig flaska. egentligen finns det flera flaskor shampoo. Så kanske 15 flaskor. Mannen kan inte räkna mer än tio.

Så där helt onödig information.

Hur är det med Janne annars då? Överlevt Julen ser jag.

Anonym

Tack janne du fattar läget jag fattar dock inte varför det ska vara 15 flaskor klet plus 100 flaskor i badrummet där nere. Hon är ju gift med mig det kvittar ju bara det inte luktar illa.



För övrigt KVINNA här sitter jag i en lastbil och drar in pengar(som jag aldrig ser röken av) och du sitter och leker med datorn när du borde förbereda min hemkomst i morgon med lite gott att äta, snälla barn och ett förföriskt leende till din älskade man



mannen

Malin

Jasså det säger du? Små einsteins alltså..haha ja dessa program :P Förstår inte riktigt vitsen med vissa av dom..pratar ju svengelska och grejer..

till mannen

sv. hahah tyst med dig. Vad då jobbar ? Du läser ju min blogg. Och förresten rekomenderar jag dig inte o komma hem. Vet du hur det ser ut i vardagsrummet ?

Och snälla barn ? Har du glömt att Jessica ?

Anonym

nu kan jag vara hur tuff jag vill

städa NU kvinna

Anonym

ps

det där med snälla barn var bara en dröm allt annat med

puss på dig älskling

TILL MANNEN

SV. Har du tänkt o bo i bilen resten av livet ? Tänk att vi inte har någon garage längre.

Anonym

och det var min stund som tuff

jag bara skojja förstår du väl älskling

Tova

Hihi. vilketn skön och underhållande blogg du har :)



men jaa precis, man tänker ju sig att barnet kommer ärva det bästa från oss båda ;) som en bättre version av sig själv, hehe!

Janne

HAHAHA! Vilken rolig diskussion ni har! :D



Kadri: Tack för informationen men jag tycker ändå det låter som lite överdrivet många flaskor. Jovars, jag har överlevt julen även om den vart lika tråkig som alla andra jular.



Mannen: Precis, det duger gott med en flaska schampo, balsam och duschkräm. Sen gör du helt rätt. Som man i förhållandet ska du kräva det du just krävde och kunna förvänta dig att hon gör som du säger. ;D

till Janne

sv. jag låvar jag behöver alla dessa flaskor. Jag vill ju inte skrämma ihjäl världen

Varför tycker alla män att jul är så himla tråkig ?

ida

SVAR: hehe :P

Jenny

Haha va ni är underbara :)

Anonym

Åter hemma

INTE hade hon städat??????? och det trodde jag inte häller

mannen