MANNEN OCH JAG-TRÄNING

Mannen ska bli smal, eller så tror han i alla fall..

MANNEN: Är det Ok om jag går o cycklar ?
JAG: Jag vet inte riktigt.
MANNEN: Ska jag bli smal eller inte ?
JAG: Gör som du vill men förvänta inte att jag ska hålla i dig när det blåser  för mycket.

http://gaabriiellaas.blogg.se

haha så glad att du följer bloggen :D

cassandra

okej, vet du någon bra film som killar gillar?:p

Em

Hahahaha! Här i Skåne blåser man omkull som normalviktig.

Felicia

sv: Härligt :D

Felicia

sv: Härligt :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv Gör det :D

Gun

Hahaha! Det kanske är bäst att han behåller sina extrakilon.

Emma

så ni får både de presenterna fram till den 24 plus att ni ¨köpt några julklappar till julafton som ni bytar med varandra? SHIT va mycket julklappar man får då:)

kram

Gun

Tack! Jag läser din blogg så gott som varje dag också och tycker mycket om den:)

Anonym

de är bra.