MEDANS HON SOV

Tessy har sovit 15 minuter i sin egen säng och Jessica leker med nallen som bajsar.
Vad gör jag samtidigt. Städar ? Tvättar ? Diskar? Plockar allt som ligger överalt och gör allt som måste göras ?
Nej, jag sitter o bloggar medans jag äter kålsoppa. Vad ond jag är. Slösar bort all den tiden bara på mig själv.
ps. Skvallra inte till mannen.

pelle

Äsch! Fler borde äta kålsoppa och blogga samtidigt. Lät ju halvnyttigt i alla fall ;)

thakock

sv: usch för snö! =P

Men visst är det vackert!



sv2: jag har skrivit ett helt inlägg om glassen igår =P

ANki

Nej sluta inte att blogga, men om det tar mycket av din tid så skriv ett inlägg, på mogonen och ett på kvällen,



Kram

ANki

Nej sluta inte att blogga, men om det tar mycket av din tid så skriv ett inlägg, på mogonen och ett på kvällen,



Kram

thakock

sv: haha ja, den är verkligen inget vidare. Har man exempel magsår eller halsbränna så ska man inte äta den. Farligt!! haha

Lena

Ibland kan man behöva göra lite för sin egen skull också, och om du inte åt vore nog ingen särskilt glad.. ;)

Petter-Nicklas

Man behöver tid för sig själv, det är bara mänskligt.



Men du, skräm mig inte sådär! Jag är ingen storbloggare, jag har Sveriges minsta blogg och därmed basta.