NU ÄR HELVETET ÖVER

Tro mig mannen har varit i helvetet och tillbaka i dag. Jag fick släpa runt honom, hör o häpna, hela 6 TIMMAR !!!! han har överlevt, men bara nästan. Det behövs nu mycket psykterapi för att få honom normal igen. Ja, om det nu är möjligt över huvud taget...
 Det var mycket folk som var lika tokiga som mig eller om möjligt ännu värre.

JESSICA TYCKTE ATT DET VAR JÄTTE ROLIGT O SHOPPA...



MANNEN TYCKTE ATT DET VAR ÄNNU ROLIGARE..JA, HAN STÅR O SOVER..



VI SOM ÄLSKAR REA SLÄPADE HEM ALLT DET HÄR..



NÄR VI KOM HEM VAR JESSICA SÅ TRÖTT SÅ HON SOMNADE  SÅ HÄR..



DE SOM MISSADE REA VAR RIKTIGT NERE..TITTA VAD HÄNDER NÄR DU MISSAR MELLANDAGSREA...



Efter kaffe o tårta gick jag ut o belönade mig och åt snö i cirka två timmar. Nu är garageuppfarten ren ocg bilen kan åka i morgon till IKEA för att fynda på deras rea. Mannens är riktigt förväntansful...


ps
förväntansfull!!!!!!!!!!
jo troligen skräckslagen är mera troligt. Det är märkligt att jag ena dagen låvar mig själv att nu får det vara nog så står jag lik förbaskat på marieberg dagen efter och fattar ingenting begriper inte hur hon lyckas lura mig igen och tro mig hon kommer att lyckas i morgon också fast jag ikväll är säker på att jag INTE SKA TILL IKEA I MORGON jag vet redan nu att hon kommer att få som hon vill fattar inte hur
mannen

Gun

Hahaha! Lycka till med att få med mannen till Ikea i morgon!:D

Simone

Haha, ni överlevde :P

Jenny

Hahaha ja min karl hade aldrig överlevt ;) få förunnat! Kram och god fortsättning!

Anki

Hahahahahahahahha gubben din stor och sover, hahahaahahahahahahah, 6 timmar, tror du han följer med i morgon



En jättesnäll gubbe har du i allafall, men du är snäll du oxå, kan jag förstå annars skulle han väl inte följa med



Kram

Ellis

Hahahaha härliga sömntutor du har, sådan far sådan dotter I say!



Hoppas du hade de mysigt!

Anonym

heyuu, har vartit utomlandsa, hoppas allt e bra med dig. Kram!