NU ÄR JULEN RÄDDAD

Jag kunde inte hålla mig och öppnade korgen ändå. Allt är Egoinas mammas fel för hon skrämde mig att det kunde vara möss i den. Så nu är katten ute och i korgen fanns allt det här...



Så nu är julen räddad. Annars skulle barnen fått äta vatten o bröd, men nu har vi kaffe, korv, senap, sill .... och dessutom en stor fin korg med lock.
 Presenten kom från mannens ena arbetsgivare. En trevlig överraskning.

Malin

Sv. Okej..ingen aning om varför heller :S Hoppas det går till sig..



Det var ingen dålig julklapp! :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Ja, eller hur? :)

vesna

Vad ska du göra i helgen? Hoppas du fåre underbart=)

thakock

Vilken trevlig julklapp! =D

Em

Men då var ju paketet feladresserat! Det är ju till dig! :D

Anki

Mumsigt gottigt



Tack för din kommentar



Kram

Carolina

Svar: Jaaa haha, Jesus är död. Eller återuppstånden som ett får ;)



Åh, det såg ju sjukt gott ut!

E M E L I E :)

sv: tack så mkt :D!

GÖZDE;

Heheh :D hoppas att du blir en av finalisterna :*allting bra med dig?(:

Förvirrade Morsan

sv; förstahandsvalet är också förskollärare, men på en annan skola. båda är på distans, men den jag kommit in på ligger längre bort och man måste åka dit oftare än vad man behöver på mitt förstahandsval...

fashionhaggan

såna där julklappar är dom bästa från arbetsgivare, ätbara saker i stoooora korgar, hoppas många arbetsgivare läser det här nu!

Malin

Ojdå, skönt att det inte var någon bomb ;) hehe.



Sv. Jo, det kommer nog göra ont ett tag framöver. Men det är smällar man får ta, tydligen! :D haha