NYA KLÄDER

Jag köpte ju lite kläder länge sedan på rea från ELLOS. Eftersom mannen var ``barnvakt `` idag han jag packa upp de .

Det blev en klänning /tunika för 25 kr.



EN LÅNG SOMMAR KLÄNNING, 25 KR



EN VIT JACKA, 50 KR





Sen köpte jag några kläder till Carmen Ly, men de har hon redan tagit länge sedan.
felicia - hello kitty <3

hihi okej<3

du kan få min snö

elr,

bli gärna medlem här,

kan tjäna poäng till present kort!

http://www.gratismode.se/?c=75364

Lovisa

sv; haha, ja ^^ men vissa kanske inte vet de ;p

Pania

sv; Ja verkligen :) Jag vill ju iväg härifrån ett tag nu, så jag hoppas jag hittar något vettigt :D

thakock

Jag har en led som läcker ledvätska som ska lagas.. =)

Ida

SVAR: Ah, det hoppas jag med ;)

Carolina

Svar: Då är du som min mamma, pyntar typ runt Lucia haha. Tidigast!



Väldigt fina klänningar. NU längtar man till sommaren :)

FEBB

åh tusen tack!! gillar skjortor!

ANki

Himmel så billigt



Kram