SÅ FÅR NI INTE GÖRA...

Jag vet alkohol är inget lösning, men vad gör man när man är alkis mamma. Ja, då tar man fram flaskan mitt på dagen med 3 små barn hemma...och dricker upp allt själv...så gott med russin i.




Och sen mumsar man på med barnens pepparkakor. Som barnen har slavat o jobbat hårt o fixa. Här älskar man barnarbete.
Vist har Jessica fixat världens finaste pepparkakor ? Ni som inte förstår konst är det bilar o hjärtan hon har gjort.




OBS !! Eftersom vissa inte förstår ironi: Jag är inte alkoholist och jag har inte tvingat barn o göra pepparkakor. De har fixat det helt frivilligt.
HelloNicki

Hello sweetie :)

Nää ok jag förstår. Vad har ni för traditioner?



Kram!

Maria - livet i Milano ☆

vad roligt att de har gjort pepparkakor =)

thakock

Dom e så fina så! =D

emma

hehe okej.. roliga pepparkakor hehe..

allt bra med er idag?

kram

Angelica - fyrbarnsmamman

haha, ja den där förtydligande texten brukar vara så otroligt viktig då man är ironisk :)



Vad mysigt det lät med pepparkakor och glögg (även om jag inte själv dricker det)



Nja snö den här tiden här är ju inte direkt tidigt. Men de senaste åren så har den kommit rätt sent hit oxå

Saddi♥

haha, gud så bra blogg ;)

Allt bra med dig?

Kram Saddi♥

http://gaabriiellaas.blogg.se

haha okej :)

Daniel

Glögg bör man få slurpa i sej!



Diggar kakorna... böv ju inte va perfekt heller till formen!

Ellis

Haha du är ju alkis nr 1!!!!!!!!!!!



grymt fina pepparkakor nästan så att jag aldrig mer vill äta sådant :O



sv: Jaaa visst blev det underbart juligt! :D