SKITSOFREN ?

När vi skulle i väg i morse letade mannen efter sin plånbok panikslaget. Så klart var det mitt fel och det var jag som hade använt den senast när jag hade betalat med hans kort i affären i går. En liten problem bara. Vi var aldrig o handlade i går. Hela familjen fick leta överalt. Vart var plånboken tror ni ? Den var jeansbyxornas bakficka som han hade på sig och han hade gått runt med den hela tiden.
 En halvrtimme senare letar han efter sin mobiltelefon på loppis. Den hade säkert ramlat ur jackfickan för jag har inte lagat hålen i fickan. Vart tror telefonen var ? Hemma på vardagsrumsbordet.
 Jag misstänker ju att han har blivit senildement eller skitsofren. Han skyller på oss kvinnor.
 Att bo med fyra tjejer är vist mycket krävande. Inte konstigt då att man blir lite galen.
yasmine modell & blivande mamma

stackare gumman då är vi 2 allafall.

jag e vrål förkyld ju o kan inte andas genom näsan så jobbigt blir så andfådd kraaam

N I L M A

Haha, ja så kan det vara!

Malin

Jo precis. Det är ju rätt sjukt egentligen. Hoppas verkligen han hinner bli kvitt sin förkylning.. Vad gör dom om mamman är sjuk då? :p

Angående mobil och plånbok så kan jag trösta dig med att min gubbe är precis likadan haha :p

Danni

sv:jag vet, fuck anonyma serisöt! :O



kramar

t a k a i ♥

svar:

eller hur 8( <3

usch.

(¯`¬•» ★ B E L L S★

vill inget annat än att ha min pojkvän med ... HAHA felix är en klass kompis och INTE min pojkvän ;) min pojkvän kan inte följa med av andra anledningar

Ellis

haha vet du vad jag finner som roligast i dina inlägg? Dina otroligt underbara stavningar.



SKIT so FREN HAHAHA låter typ som - skit så fräääänt! och sen din love in the ear. Hahaha sådant kan göra min dag du är helt underbar!



Schizofren stavas det om du ville veta :D

Anki

Hahahhahaha, ja det brukar vara så där knepigt ibland



Kram