Anki

Den lille krabaten har jag haft på min blogg oxå och jag älskar denna unge, hans skratt är så medryckande så jag gapskrattar själv när jag hör den skrattande lille pojken



Kram

L I N N E A

ja det kan man ju säga!;p

låten är bra, originalet också:)

Ellis

Men DE SUGER för det. Jag har sökt HJÄLP sen MAJ!

it's fliz

haha så himla söt! :D

sv; jaha, visste jag inte. Kommer sakna det skit mycket ju :(

Ida

SVAR: Okej :)

linnea

svara på min kluriga fråga hoppas du har det bra kramar linnea :)<3

SANDRA!

svar: ja jag vet!!.)

Malin

Hihi den bebisen är ju för söt, hahahaa!



Sv: Ja illamåendet är fasen inte kul. Trodde ju att jag skulle skonas ifrån det men icket :( Men snart snaaaart får jag snusa bebis istället :D

tarja

Bästa bäbisklippet på läääänge!!!!

A N N A - personlig fotoblogg

Haha, gud så gulligt! :D

Har kollat genom videon urmånga gånger, haha

Jättefin blogg förresten! :)

Josefine- mamma till Olivia

Åh detta klipp är så underbart! Sötaste ungen!