SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Jag har skottat snö halva dagen. Vi har fixat en stor hög med snö som vi ska göra en egen packe imorgon så småttingarna kan åka pulka. Jag kommer o ha sån träningsvärk imorgon ...Då pratar vi om synd om mig...
Rebecka

Sv:

Tack :) Jag mår faktiskt bättre!



Kramar Rebecka

annsan_s

Det var gott! Är så mätt så. Till jul får du äta! Kram

biatch

SV: det gör jag också, dom är bäst! :D

thakock

Vad roligt för barnen! =D

Janne

Och när har du tänkt dig att vi ska få se ett underverk till snöslott då? ;D

Anki

Om inte blir barnen glada när snön kommer



Kram

sv.till Janne

sv. Jag försökte o ta kort, men baterier till kameran var slut. Får ladda över natten o håppas att snön är kvar imorgon.

Gun

Vad roligt! Du får se det som ett träningspass!:)

Ellis

Haha så värt det!