it's fliz

haha oj lång text :p



sv; tack så mycket! :D

Jessica

Jag fattar inte att sådana lärare och rektorer ens får jobbet med barn. Då kan det hellre jobba med traktorer eller på ett kontor, när de inte kan hantera missförstånd och liknande situtationer med barn på ett proffsigt sätt.

Förvirrade Morsan

hoppas allt löser sig snart och att det blir nån ordning på allt... Jag tycker absolut det är fel att skrika på en åttaåring (inte minst om man är lärare!) och att sen lämna henne gråtandes.

Anki

Allt handlar om att rädda sitt eget skinn, och läraren och andra känner sej oförrättade pga tidningsartikeln!

Detta är så fruktansvärt för nu verkar det som om läraren och de som känner sej skyldiga, skyller allt på er dotter,

Inte nog med att barnen mobbar henne, nu är det enlärare oxå och denna mentor kan ta och fara till nåt varmare ställe!



Hur mycket ska den här lilla flickan tåla, hur mycket, säg mej det?? Jag blir så upprörd, och jag kan bara föreställa mej till hur upprörda ni som föräldrar måste vara!

Finns det inget annat alternativ, något måste snart hända här för flickans skull!

Att vara liten och inte bli trodd av vuxna när hon har dej och din man som tror på henne måste det här kännas otroligt ledsamt för henne! Till slut blir det att hon inte vågar säga vad som händer i skolan för lärarna tror inte på henne när inte ens rektorn tar i tu med detta!



Kramar om er och hälsa så gott till flickan

thakock

Jag e så chockad att jag vet inte ens vad jag ska säga... =O