TOKARNA I KADRILAND

Lite bilder av vackra familjen i går....

VI HAR JU INGEN JULGRAN SOM NI VET. ÄR MAN FATTIG SÅ ÄR MAN. SÅ CARMEN LY HAR AGERAT JULGRAN...





JESSICA VILL JU SÅ KLART VARA MED. HON KONCENTRERADE SIG REGÄLT FÖR ATT INTE TAPPA JULGRANSKULORNA.





OCH SEN PLÅGADE CARMEN LY MANNEN. HAN VAR IMPONERAD SOM NI SER..



CARMEN LY ÄR INTE ALLS LIK MIG FÖR JAG SKULLE ALDRIG GÖRA SÅ HÄR...





VI FÖRSÖKTE O FIXA HÅRROSETTEN SOM DEN HÄR TJEJEN VISAR I SIN BLOGG. VI ÄR DOCK INTE LIKA DUKTIGA.



DET HÄR SKA MAN INTE ENS KOMMENTERA...



STORASYSTER HAR LÄRT LIVETS VIKTIGASTE SAK: ATT LIPA...



Så där fin familj har jag. Någon som vill byta ??

emma

hej gumman.. hehe söta bilder på dina barn:) har ni mkt nö? hoppas du fick en mysig 4 advent igår, fr de hade ja:)

kram

Malin

Hihi vilka söta julgranar :)

Gun

En jättefin familj har du, men jag vill ändå inte byta. Jag skulle sakna mina egna för mycket. Med den mannen behövs ju ingen julgran!

Emmelist

självklart är det okej!!!



joina gärna min tävling idag :D

LIENE

gullig familj ju:D

men jag vill inte byta någon mot min familj=)

och det tror jag inte du vill heller, hehe.

Simones

Haha han passade bäst i dom :)

Sarah

riktigt bra blogg. ni känns som en riktigt mysig familj som hittar på saker tillsammans! <3

thakock

Vilka söntosar! =P

Josefine- mamma till Olivia

Så söta :)

Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M