VAD JAG ÄR ÄLSKAD

Mannen tyckte synd om mig för jag har inte fått present som han o barnen får. Så jag fick det här av honom idag. Och titta vad generös han är. Titta vad många !!!

K

haha jo det är det ju! Men det borde din man också tycka =P



Oh så många gem... så generöst! ;D haha

Neah <3 MJ

Tack så mycket :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Ja, dom är jättesnygga :)

Emma

Varför är de bara mannen och dina barn som får klappar och inte du?

Herhe , vad snäll han är som gav dig några gem:)



Varför är de inte så bra hos er:(?

Hoppas det blir bäöttre snart då!

Kramar

Förvirrade Morsan

sv; då ska du få det =) står i mailfältet :D

MANNEN

Trots de fina gåvorna så får jag inget kvälls kaffe.

Hon påstår att hon är sjuk................. hon vet inte vad sjuk är

mannen

Ellis

HAHHA så snäll!