VÅRAN JULAFTON

Jag ska snabbt berätta om våran julafton innan jag ska lägga mig. Det har varit en lång dag och imorgon åker min mamma hem till Estland igen.
På morgonen fick barnen öppna var sitt present. Det kan du läsa HÄR
Magarna åt vi mätta på det HÄR.
Självaste julafton var inget speciellt. Vi tittade på massa filmer mannen hade fått i present dagarna innan och åt massa god mat så att självaste juldager rullade man ur sängen. Tror jag har säkert gått upp 20 kilo.
 Vad ska jag babbla här om hur vi hade det på julafton, det vet ni  väl själv hur ni hade det och det var nästan likadant här. Jag visar lite bilder i stället...

BUSUNGEN JESSICA ÄTER JULMAT
 





MANNEN HAR TAGIT STOOR SKADA AV MITT JULPYNTANDE OCH JULFIRANDE



JESSICA VAR JÄTTE GLAD ÖVER ALLA PRESENTER OCH ÖPPNADE ALLA PAKET FÖRSIKTIGT. HON TOG AV PRESENTPAPPRET MED SMÅ SMÅ BITAR. DET TOG EN STUND INNAN HON FICK AV ALLT PAPPER







CARMEN LY VAR RIKTIGT GLAD ÖVER SINA HANNA MONTANA SAKERNA





TESSY FATTADE INGENTING OCH TYCKTE DET VAR LIKA ROLIGT MED ETT SNÖRE OCH EN KARTONGBIT





Så där så. Julafton är nu bara 11 månader och 24 dagar till nästa julafton. Dags o börja köpa julklappar igen.

Gun

Mysig julafton ni hade med era gulliga barn. Kul att de uppskattade julklapparna också.

I M A N E ♥

vi hittade den faktist!:D

planer för idag?

thakock

sv: haha ja! Ska ta en bild så ni får se! =P

JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Mysigt! =)

Ellis

Vad mysigt ni verkar ha haft det och gud vad sööööt Tessy blivit!!!!