Charlotta

Sv: Åh tack så hemskt mycket. :)



allt bra med dig annars? :) Kram

HANNAH - kolla in min blogg!

sv: ja det blev en del.

härligt, jorå det är bara bra med mig typ..

Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕

tack för tipset, där ska jag verkligen ta och kolla! :)

(¯`¬•» ★ B E L L S★

haha tack , en helt vanlig tråkig bild på mej .. kommer inte äns ihåg vad vi skulle göra AHAHHA ja tkr jag ser ut som en gammal tant .. men tack :D

f

okej :)

E M E L I E :)

sv: ja, hon tackar säkert ;)!

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Jaa :D

vesna

vad vare för problem me elgiganten?

yasmine modell & blivande mamma

ja de e ju så o kommer han inte idag så blir jag tokiiig för eftersom detta datum är ju ändå det man hoppats på. imorrn kanske jag har lite damp el något hehe. nej skämt skämt, får se vad barnmorskan säger imorrn kraaam

t a k a i ♥

svar:

vilka bildporgram? :>

Janne

Det är så att vi inte lyssnar på er. ;D

Jennie

hahaha :) de e så att dem e för tröga för att fatta skämten..

Anonym

jaa jag gillar mina hundar jättemycket :)

ävelicious

tacktack :)

Malin

Haha ja tänk om man kunde få som man ville? :P

Ida

SVAR: Visst är den :)

ABSSOLUTAARNELA

tack! :D

it's fliz

RÖSTA PÅ MIG I VECKANS BLOGG!

puss



tryck på min blogg så kommer du dit

Lovisa

sv; Ja, tyvärr för fansen, så var det fel Erik :P

phiie

tycker du inte lika ögon, pircing och hår :P

Anonym

sv; min mamma och jag har hjälpts åt att rita bilderna och illustrera barnboken.

pelle

Vad sa du?



;)

Isabel

Haha, roliga men ack så hemska skyltar egentligen. Vi kvinnor skulle ju egentligen inte kunna klara oss utan våra män :)

Daniel

Ja karar

- därmed är allt sagt.

N I L M A

haha lite småkomiskt!

Bögjävel

Okej! Tack =) Hur är det med dig då?

Malin

Sv: Det förtjänar du! Du är duktig på att skriva intressanta blogginlägg. :)



Oj, så skönt att ha alla julklappar färdigt. Jag är faktiskt ute i god tid i år och ändå inte klar :D

emma

det gör den säkerligen..:P

jag tror den tittar ut typ den 23 o tobbe den 14, men innan har han sagt den 17.. men vi får se när den lille vill ut till oss.



va händer i veckan?

kram

GÖZDE; JULTÄVLING PÅGÅR

Hehe då äre något fel, men för mig har den alltid fungerat :) Jultävlingen är startad, var med du ochså !:)

annsan_s

Godkväll i mörkret! Männen har nog inget val, om dom vill behålla oss...Fniss



Kram

LIENE

sv: visst var hon:)

Ha en bra dag!

Gun

Hahaha! Pelles kommentar är klockren.

De lyssnar inte:)

till Janne

sv. tror du att jag är förvånad ? Jag tror ni har inbyggda öronproppar