VILA I FRID 2008-2009

En stor o plötslig olycka tog dig bort från oss. Vi träffades i CERVERA förra julen. En fin o lång vinter fick vi tillsammans. Så fint du lyste och värmde upp mitt hjärta. Så vacker du var min fina röda ljuslykta. Bara några timmar sedan prydde du mitt matbord, men nu ligger du och är begraven i sopptunnan. 
 

En lampa som ramlade från taket tog ditt liv och förstörde dig i tusen bitar.



Räddningspersonalen gjorde vad de kunde, men det var för sent. Nu är ljuset släkt och en annan får ta över ditt jobb. Vila i frid min fina röda ljuslykta.

it's fliz

sv; haha jo :) älskar att shoppa,

Lena

haha, ajdå!



och ja, det var jättemysigt där! :)

Alina

Godnatt och GOD JUL! :)

Gun

Oj då, vad tråkigt. Hoppas tomten kommer med en ny.



En riktigt God Jul önskar jag dig och din härliga familj! Kram:)

Ellis

haha jag tokälskar din humor <3

evelina

ja den är fin :)

thakock

Haha stackars den!



God jul o ha en underbar dag!

SANDRA!

svar: hehe eller hur=) God jul!

Emelie

söta bilder ! hoppas du har haft en bra jul.

Jag har skickat min mail till dig med min adress nu :) Tack för det underbara priset ! är otroligt glad !!

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR

kram

Josefine- mamma till Olivia

Tack tjejen :)



Ojdå läskigt att lampan ramlade ner.