VISSTE DU ATT....

...... MÖRKER ÄR FARLIGT FÖR MORÖTTERNA ?

Jag hade morötterna liggande på gålvet i köket och jag skulle släcka ner för kvällen.
Plötsligt börjar JESSICA skrika: Mamma farligt.
JAG: Vad som är farligt ?
JESSICA: Mojoten farligt. Jälpa mojoten.

Då springer hon in till köket och räddar morötterna från mörker och tar med de till sovrummet och säger: Mojoten glad.

Vilken tur för morötter att de har Jessica för dumma mamma hade lämnat de i mörker alldeles ensam.

Haedil *HUMOR BLOGG*

jasså? men det gör as ont :(

Malin

Sv: Hihi nä han får faktiskt inte det :p jag har snart 2 väntar 2an i januari :)

Malin

3,5? Är du gravid eller var kommer det halva ifrån? :P Mannen eller? Hehe!

yasmine modell & blivande mamma

ja jag är ju det tyvärr. men men vad ska man göra ren jkla otur snyft.

vad hittar du på nu?

här blir det idol o massa mys kraaam

annsan_s

Ok! Vad trevligt! Kram

Jennie

hahha duktiga tjej ;)

t a k a i ♥

svar:

var med och tävla! :D <3<3

Felicia

sv: Tack :D

Bodil

Men, stackars moroten!! Vilken tur att den blev räddad.

mina

God kväll gumman..Hoppas att din fredag var en bra dag.Ha en mysig kväll.kram

Mandz

hehe ja men det måste ju göras..