100 RÅGOR TILL MIG

Eftersom ingen vill utmana mig(suck, grin, synd om mig..)utmanar jag mig själv.

HAHAHA


100 frågor

SENASTE:
1. Dryck: VATTEN. GUD VAD HÄLSOSAMT DET LÅTER
2. Telefonsamtalet: MANNEN
3. SMS: VET INTE ENS HUR MAN GÖR DET. LEVER VIST I MEDELTID
4. Sång du lyssnade på: DET SOM KOM PÅ MTV. TROR DET VAR FLO RIDER...
5. Gången du grät: SENAST ?? DET VAR NÄR MANNEN LYCKADES HANDLA. HAHAHA. SERIÖST TALAT VAR DET NÄR JESSICA RAMLADE FRÅN STOLEN. BLEV LIVRÄDD OCH GRÄT AV RÄDSLA.

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: JA DET HAR JAG. FAST DEJTA VAR DET INGET ANNAT.OM DET NU ENS VAR DET.
7. Har någon varit otrogen mot dig: NEJ
8. Varit kär?: JA!
9. Förlorat någon speciell person: JA.
10. Varit deprimerad: JA, JA, JA . FAST DET GÅR ÖVER SNABBT.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: NEJ. FAST MAN ÖNSKAR JU. TILL EX. NÄR MANNEN PRATAR OM SPEEDWAY ELLER BILAR.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. ROSA. INTE FÖRVÅNAD ??
13. Svart
14. Vitt

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: NEJ.
16. Fått ditt hjärta krossat: Nej
17. Skrattat så att du har börjat gråta: JA
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: NEJ
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: NEJ. JAG HAR FÅ VÄNNER OCH DE ÄR ÄKTA. SKIN OCH JÄRTA OCH ALLT. INGA LOSSASKOMPISAR HÄR INTE.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: MENAS DET ATT NÅGON HAR SAGT NÅGOT ELAKT ? HÄR PÅ BLOGGEN BARA. SÅ MYCKET JAG VET I ALLA FALL.
21. Kysst en kompis: NEJ.

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : HAR INTE MSN. STENÅLDER IGEN...
23. Hur många barn vill du ha: MÅNGA, MÅNGA SI SÅ DÄR 100 STYCKEN
24. Har du några husdjur: JA.JAG HAR MANNEN OCH SEN HAR CARMEN LY EN HAMSTER SOM VI KALLAR RÅTTAN
25. Vill du ändra ditt namn: JA VISST. VEM VILL HETA KADRI ?  DÅ VET MAN JU DIREKT ATT MAN ÄR KÖPT BÅTFLYCKTING ...
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag:  ÅT LYXMIDDAG PÅ MC
27. Vilken tid vaknade du idag: 06.00
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: SNARKADE I GASKAMMAREN
29. Någonting som du längtar till:  ATT FÅ ÅKA TILL ULLARED
30. Senaste gången du träffade din pappa: DET VAR LÄNGE SEDAN. TROR 3-4 ÅR SEDAN
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: MITT LIV ? JA ATT JAG KANSKE INTE VAR SÅ GODTRÅGEN..
32. Vad lyssnar du på just nu: TYSTNADEN
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: VA ?? NEJ, DET TROR JAG INTE
34. Vad gör dig irriterad just nu: BYGGARE BOB

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: KADRI
37. Singel/upptagen: JAG ÄR GIFT DÅ ÄR JAG VÄL UPPTAGEN. FAST FÖR GEORGE CLOONY ÄR JAG ALLTID LEDIG
38. Stjärntecken: JUNGFRU
39. Kille eller tjej: TJEJ TROR JAG. FAST PÅ ELGIGANTEN ÄR JAG IVANOF
40. Grundskola: JA
41. Gymnasie: JA MEN INTE HÄR I SVERIGE
42. Högskola: NEJ TYVÄR.
43. Hårfärg: DUM BLONDIN MED POLSK UTVÄXT
44. Långt eller kort: KORT. SUCK IGEN. KOMMER ALDRIG O BLI SUPERMODELL
45. Längd: 168
46. Vad gillar du gällande dig själv: JA VET INTE
47. Piercings: HÅL I ÖRONEN BARA.
48. Tattoos: INGA . MEN SKA SKAFFA EN MED TEXT: TILLHÖR THOMAS..HAHAHA
49. Höger eller vänster: VAD DÅ ? HANDEN JAG SKRIVER MED ? HÖGER

DIN FÖRSTA:
51. Operation: HAR INTE BLIVIT OPERERAT DIREKT. FAST JAG VET INTE VAD SOM RÄKNAS DÄR.
52. Piercing: INGA
53. Tatueringen: INGA
54. Bästa vänner: FÖRSTA VÄN VAR VÄR KERTU-LIIS
55. Sporten du spelade: INGEN SPORT TJEJ
56. Husdjur: HADE INGA NÄR JAG VAR LITEN.
 57. Vaccination du minns: ???? MINNS INTE
58. Konsert: HAR ALDRIG VARIT PÅ KONSERT
59. Förälskelse: TROR HAN HETTE MARTIN OCH JAG VAR 7 ÅR.
60. Alkohol du drack: DRICKER INTE

JUST NU:
61. Äter du: INGET
62. Dricker du: INGET
63. Är du på väg att: SMISKA UPP MANNEN
64. Lyssnar du på: LOSSAS ATT LYSSNA PÅ MANNEN
65. Väntar du på: ATT BYGGARE BOBB SKULLE BLI KLAR

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: JA. EFTERSOM JAG REDAN HAR 3 STYCKEN OCH DET BLIR SVÅRT ATT STÅPPA TILLBAKS DE FÅR JAG VÄL HA KVAR DE.. HAHAHA
67. Vill du gifta dig: ÄR REDAN GIFT . MEN KOMMER CLOONY MED RINGEN DÅ KAN JAG GÖRA OM DET.
68. Karriär i åtanke: BLI SUPERMODEL.. NEJ, SKOJAR BARA. VILL ÄGA EN BUTIK IGEN

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ÖGON
70. Kramar eller pussar: BÅDE, MEN MÅSTE JAG VÄLJA DÅ KRAMAR
71. Kortare eller längre: KORTARE
72. Yngre eller äldre: ÄLDRE, MEN DET VISSTE NI REDAN
73. Romantisk eller spontan: BÅDE SÅ KLART
74. Snygg mage eller snygga armar: UTSEENDET SPELAR INTE SÅ STOR RÅLL.
75. Tatueringar eller piercingar: SPELAR INGEN RÅLL
76. Känslig eller inte: LAGOM KÄNSLIG. VILL ATT HAN SKA GRÅTA NÄR VÅRA BARN FÖDDS MEN INTE NÄR MJÖLKEN ÄR SLUT
77. Ragg eller förhållande: JAG VILL RAGGA
78. Opratig eller pratig: PRATIG SÅ KLART

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: JA
80. Gjort något sjukt spontant: HA ATT JAG HAR. MÅNGA GÅNGER. NI SKULLE BARA VETA
81. Tappat glasögon eller linser: NEJ
82. Haft sex på första dejten: JA OCH JAG SKÄMS INTE
83. Krossat någons hjärta: JA MÅNGA GÅNGER
84. Har någon krossat ditt hjärta: NEJ INTE ÄN. TACK OCH LÅV
85. Har du blivit arresterad: NEJ INTE SOM JAG VET
86. Dissat någon: VAD ÄR DET ?
87. Gråtit när någon dött: JA
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): NEJ ??

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: IBLAND
90. Mirakel: SJÄLVKLART. JAG HAR JU 3 STYCKEN
91. Kärlek vid första ögonkastet: JA
92. Himlen: SÄGER INTE
93. Tomten: NEJ . FAST DET SKULLE JU VARA ROLIGT OCH TRO PÅ SÅNT NÄR MAN ÄR VUXEN
94. Att kyssas på första dejten: JA
95. Änglar: SÄGER INTE

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: NEJ. INTE NÄR MAN HAR BESTÄMT ATT MAN SKA TRÄFFA BARA VARANDRA
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: JA
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: MAN LÄR SIG O LEVA UTAN ALLT OCH ALLA NÄR DET BEHÖVS. SÅ ÄR TYVÄR LIVET. FAST DET SKULLE VARA OERHÖRT SVÅRT UTAN MANNEN OCH BARNEN
100. Att posta det här är din 100 sanning: VA ? VAD BRA DÅ.

JAG UTMANAR ALLA !!!!!

__________________________________

UPPDATERING: VET INTE VARFÖR DET ÄR DUBBEL TEXT. MEN DET GÅR INTE O FIXA. DET ÄR SÄKERT JAG SOM HAR GJORT FEL.

Sara

Sv: hehe de e en ljusstake gjord på min mammas hästs skor o så har min kompis svettsat den=)

zarah

hehe okej, vad kul! :)

Lovisa

Det står jämnt i en röstning mellan en tjej och mig så det har blivit en ny omröstning mellan oss, och jag skulle vara jätte tacksam ifall du kunde rösta på mig. Alltså på "lovisa rosén" Glöm inte att skriva ditt namn när du röstar för annars blir rösten ogiltlig, och skriv gärna till mig när du har röstat så att jag kan tacka dig! Här är länken: http://blondinjennifer.blogg.se/2009/july/star-lika.html#comment :)

Tarja

Vilka utmanar du i denna 100 frågor då???

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ingen dålig lista =)

Malin-Hockeyfruga

va skönt!

hihi härlig lista!!

Josefine-Nybliven mamma

fick man veta lite om dig :)