14:E JULI STENAR I HUVUDET

God morgon till er. Har fått sova 4 timmar i natt. Jobbade alldeles för länge i går kväll och Tessy vaknade redan klockan tre i natt.
 Vaknade  med huvudvärk. Förmodligen resultat av för lite sömn. Det känns som huvudet är fylld med stenar.
 Saken blir ju inte bättre av at BYGGARE BOBB inte tykte upp i dag heller och har stängt av telefonen. Nu är vi i vecka fyra redan med bygget. Det skulle bara ha tagit 2 veckor. Byggmatrial står ute och blir förstörd för det har ju regnat kraftit förra veckan. Byggaren verkar inte bry sig. Vi måste ha världens otyr med byggarna. Det blir alldrig som de låvar.
 Mannen tog ledigt i går och idag och  vi har varit o köpt färg och han har  målat själv väggarna. Han som är sjuk och inte ska jobba med händerna. Men nu har han blivit så förbannad och vill att det ska bli klart.  Byggmatrialet måste ju bort  innan det blir förstört och det som har blivit använd måste ju till tippen. Så nu har mannen ringt till någon som kan hjälpa oss med det.  Folk verkar inte förstå att när man bygger blir det mycket saker som ska kastas och våra barn har fått mycket skit för det från diverse människor. Ingen förälder vill ju att deras barn ska bli útsatta. Så nu jobbar min hjärtsjuke man med bygget. Jag får väl måla väggarna igen senare. Vi får tyras om o vakta barnen. Vill ju inte ha de springande i färg. Det kan ju vara rligt o leka indianer, men kanske inte med riktig färg.

 Färghandlandet i går på BAUHAUS var också jätte roligt. Man får en mindre hjärtinfarkt varje gång man ska köpa något. Allt är så himla dyrt.
 Barnen var griniga för vi hade redan varit på ELGIGANTEN i 2 timmar så de var redan laddade med dåligt humör. Det sluta med att jag bärde ront på både Jessica och Tessy och letade efter personal som kunde hjälpa o köpa rätt färg. Vi hittade så klart ingen så vi köpte det vi tyckte skulle passa. Håppas det blev rätt.
 En positiv sak från gårdagen är i alla fall att jag kommer o få världens stakaste ärmar. Med ena handen bärde jag 8 kg Tessy och med andra 12 kg Jessica. Inte illa va ? STARKA SUPPERKVINNAN här. HAHAHA


 Efter allt handlande blev det MC . Barnen glada och nöjda.




 Tessy åt en Big Mac . Knappast. Hon stackaren fick nöja sig med mammas tutte.
 När jag sa att Nu är Tessy mätt o glad frågade Carmen Ly om hon åt hamburgare.
 Ja, en Big Mac sa Thomas
 Då frågade Carmen Ly: Tyckte hon den var god ?
Ja visst sa Thomas. Hon vill ha en till.
Då kunde jag inte hålla mig för skratt.



Vår hemmakväll har jag ju redan berättt om. Så alla nöjda o glada ? Plikten är förfylld och nu ska jag jobba.

Vad ska ni göra i dag ? Regnar det hos er ? Här ser det ut som det börjar o regna när som helst.

Hoopas ni får en trevlig dag.

Kram Kadri
Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

här är vädret bra också =)