1:a JULI

Så har det redan blivit första juli. Vad tiden går fort.
I dag ska det bli regn. Skönt tycker jag. Vad tycker ni ??

Jag måste nu göra något som gör ont och erkänna att jag har haft fel. Jag har ju klagat här på byggarna som inte dyker upp, men de har nu varit här hela veckan och jobbat som tysan. I dag kom de redan klockan sex och de är fyra stycken. Nu händer det verkligen saker. I går åkte de hem klockan nio så det lev mer än full dag då också.
 Så duktiga de är just nu.
Bygget så här långt..






Det blir väl bra till slut . Vad tycker ni ?

Hoppas ni får en fin onsdag och glöm inte anmäla er till veckans blogg.

Kram Kadri

Nettan

Jag som inte läst din blogg så länge vet inte riktigt vad ni håller på att bygga men antar att det är en utbyggnad det handlar om ?!



Ha en bra dag !

kram

Madelen

Okej, men har han många höga blodsocker värden??

Alexandra Mellgren

SV: Tack så mycket! Härlig design du hade på din blogg! :)