22:A JULI BLÅBÄR OCH SKRIKIGA BARN

God morgon till er. Idag är det soligt och jätte varmt.Äntligen har sommar kommit tillbaka.
De två senaste dagarna har vi haft det kanska lugnt. Vi har varit i skogen och plocka blåbär, hallon och smultron nästan varje dag. Tror jag har bakat minst 5 pajer senaste dagarna. MUMMA. Vem tror ni har ätit det mesta ? Jag så klart. Fin och rond blir man, men jag är gift så det är väl ingen fara.



Jessica ville ju bara äta bären och tyckte det var så roligt i skogen. Hon hittade massa sniglar och små maskar och ville stoppa de in i korgen. Jag fick vara dum och säga ifrån. De stora mördarsniglar är så himla äckliga och jag tyckte inte att vi skulle ta hem de. Dumma mig.


Så fin och blå blev hon ront munnen.

När vi tänkte och åka på auktion härom dagen var barnen i så här strålande humör. Ja, vi fick vända och åka hem igen.





Resten av tiden har vi jobbat, busat med barnen och försökt och jaga dammrotter. 
Sen har vi haft besök av både kompisar och byggarna(nej, de är fortfarande inte klara).

Ja. Så har vi haft det här i Villa Villekulla och nu har vi kommit fram till Onsdag. Har inte bestämt mig ännu om jag ska köra en veckans blogg. De flesta är väl på semester  och ute i detta fint väder. Eller vad tcker ni ?

OCH STOORT TACK TILL ALLA  ER SOM RÖSTADE PÅ MIG HOS YOHANNA. Jag vann ju inte, me det var roligt o vara med.

Önskar er en fin onsdag och får se om vi hörs igen.

Kram Kadri
 
JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL SYLIST EFTER SOMMAREN

god morgon, är du snäll och lägger en röst på hos http://sandranaoom.blogg.se? jag skulle uppskatta det!:)

Linda

Sv: Jo d var en härlig dag...men jag måste erkänna att igår morse när jag vaknade och hörde regnet smattra så kunde jag inte låta bli att le...

Men jag har hört att d är ok att känna så när man är höggravid ;) Å du..jag läste som hastigast artikeln som mannen skrev om jämnstäldhet, jag förstår din ilska...