23:E JULI STORT MIRAKEL

Jag måste bara berätta vad som hände i går. Det hände två saker egentligen, men den ena ska jag inte skriva om för det är så himla smått tänkande av dessa människor.
Men den andra saken...OJ OJ OJ. Det var stort.
  Jag , olydiga kvinnan, åkte med Jempa,Tessy och Carmen Ly till stan. Jag var så trött på allt sågande, byggande och bonkande så jag och Jempa bestämmde och åka och fönstershoppa lite.
 När vi då kom hem blängde mannen på mig. Ja och vad tror ni hade hänt ? Han hade varit hemma med Jessica och Jessica hade bajsat. Ja, just det. Han som inte har bytt en enda bajsblöja, han som betalade Carmen Ly tio kronor för att byta bajsblöja hade blivit ensam med en luktande Jessica.
 Han hade då sprungit in och ut från huset för att ta frisk luft och sen springa in och ta av blöjan springa ut igen för att andas frisk luft. Sen  in igen för att  torka rumpan och då ut igen för att andas frisk luft. Sen  in igen för att torka vidare och ut igen för att ta frisk luft och sen in igen för att sätta på blöjan. Det måste ha varit jobbigt o springa så.
Jessica hade tittat på honom konstigt och fem byggarna hade stått och skrattat. Kan ni förstå varför ? Dumma de..
 Verkligen en stor händelse och jag missade det.
Nu har mannen sagt att jag får ALDRIG åka någonstans utan Jessica.
Oh jag ska få betala för det här.. Undrar vad han kommer på som straff ?
Anonym

stackare

thakock

hehe, go girl! ibland måste dom bara få känna på det!

Nettan

Ha ha ha ha !

Stackarn !

Men han måste ju lära sig det också. Ha ha !



kramiz

Anonym

kanske ska bli med barn d¨¨ ;)

jo mamma sa att jag skulle värma ett lock och lägga på magen

JOANNA

ja jag har fått nog av veckans bloggar för tillfällegt, men kanske en annan gång!



hoppas allt är bra, kram Joanna

Tobias - Mitt liv genom en kameralins

God morgon!

Ny bild på Caroline finns på bloggen! :D Kom gärna in och titta!

Camilla

Hahaha lika roligt att komma in till dej som vanligt! :)



Hoppas att du klarar av dessa hantverkande karlar som springer i vägen överallt!

:D



Kramar camilla



ps tänker på dej :D



jjessicab

Haha, han är ungefär som jag då! Bajsblöjor är inte min grej :D

Josefine-mamma till 2 månaders

haha stackarn :)