BOLDOSER HAR KÖRT ÖVER MIG

Hej på er kära läsare. Vill bara tala om att jag lever. Men det är nära på döden för mig.
Känns som en lastbil har kört över mig, sen en traktor och en buldoser gjorde jobbet klart.
Och om ni tror att lilla sjuklingen har fått vila i dag har ni fel. Jag har städat, handlat, jobbat, haft gäster(som precis gått hem) , barnen som bestämde att i dag är dagen man vill kasta köttfärsås på gålvet och sist mannen som har haft ont i sitt lilla finger.
 Inte tid o vara sjuk inte när hela huset ser ut som bomben har exploderat och jävulen har tagit över både mannen och barnen. Ja, vem sa att det skulle lätt o vara kvinna. Nej, jag klagar inte. Inte alls. Jag är jätte nöjd med min tillbvaro. Ja, är man död får man i alla fall vila. alltid något positivt.
Emma

oj, du verkar ha haft en tuff dag! Hoppas du får vila idag du!

Va är de för sjukdom du råkat ut för? Feber?

Hoppas ni haft en bra dag ändå:)

tack så mkt, jo sängarna va jätte fina som jag hittade, men priset var lite dyrt tyckte jag!

kram