CARMEN LY RÄDDA MIG...........

I går efter jag hade stängt av datorn tog jag en kall dusch. Jag måste säga att det var så himla härligt.
 Efter duschen provade jag min spikmatta. Jag har försökt o testa den hela veckan, men har inte haft tid för det.
Vad tänker man egentligen när ma utsätter sin kropp för sån tortyr. Hundratals små plast spikar som ska trycka på varje närv i min kropp. Såg faktist väldigt otäkt ut, men på något sätt kändes det härligt och väldigt sömnig blev jag.
 Efter Tessy hade somnat gick jag o la mig redan klockan tio. Har inte fått mera än fyra timmars sömn per natt den här veckan så den behövdes faktist lite extra sömn.   Jag såv så lugnt och hade ingen aning om vad som pågick i huset.
 Och vad var det som hände då ? Ja, jag dummer hade ju lagt mig och inte tagit mitt ansvar.  Mannen blev därmed ensam vaken med Jessica och Carmen Ly.
 Ja och vad händer tror ni ? Jessica bajsar. Mannn är livräd för bajs och vad gör han då ? Han ropar efter hjälp, men jag sov ju. Han mytar då Carmen Ly och betalar henne 10 kr för att byta blöjan. Carmen Ly blev så glad och gjorde det blixtsnabt. Glad för sin nya tia drömmer hon om allt vad hon ska köpa. Barnen tror ju att en tia räcker hur länge som helt. Efter en liten stund blir det skrik igen och HJÄLP det är bajs igen. Men Carmen Ly är ju inte dum så det kostade Thomas en tia till. Nu har hon blivit en rik tjej tror hon, men det var inte slut med det än. Efter en liten stund ville Jessica till pottan och MANNEN tog fram en tia till och Carmen Ly tog Jessica till pottan. Den här gången blev det bara kiss, men tia kostade det MANNEN i alla fall.
 På morgonen när jag vaknade fick jag höra hela historian . Jag kunde inte hålla mig från skratt. MANNEN sa att jag ALDRIG får lägga mig tidigt igen.
 Men Carmen Ly var glad och sa att jag får lägga mig tidigt varje dag . Hon försöker nu o få Jessica o äta nötter så hon skulle bajsa ännu mera.
 Vad mycket et hände igår medan jag laten såv.

 HJÄLTEN HAR SOMAT. HON VÄGRADE O SÅVA I GÅR: TILL SLUT SOMNADE HON PÅ SOFFAN OCH THOMAS VILLE INTE FLYTTA PÅ HENNE.

YAIYA

ja plus att det såg så himla fin ut!

froidan [W - 07 & A - 08]

Bor du i Kumla?

emelie

du frågade mig angående veckans blogg. jag är gärna med :)

Josefine- Nybliven mamma

hehe bra att tjäna lite pengar :)